Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı?
12
●
268
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı?
1
2
Anket
Kavisli mi? Düz mü?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Kavisli mi? Düz mü?
Kavisli
%61,54 (16 Oy)
Düz
%38,46 (10 Oy)
18-05-2020, 07:20:22
#10
muraatydn
CHMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşağıdaki nasıl?
https://www.hepsiburada.com/msi-opti...za=Hepsiburada
böyle bişey benim de hayalim ama çok pahalı daha ucuzları var mı ki özellikleri böyle
bu arada alırsan hayırlı olsun
18-05-2020, 07:20:37
#11
BTC
Üyeliği durduruldu
chmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aşağıdaki nasıl?
https://www.hepsiburada.com/msi-opti...za=hepsiburada
bomba
18-05-2020, 07:23:56
#12
MrProxima
CHMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşağıdaki nasıl?
https://www.hepsiburada.com/msi-opti...za=Hepsiburada
144 HZ, FULL HD, 1MS, CURVED.
Tek eksiği FreeSync. Eğer oyunlarda FreeSync aramam diyorsan alabilirsin.
Ama önerim aynı fiyat seviyesinde olan FreeSync destekli AOC C24G1 bakman. Şahsen kullanıyorum çok memnunum.
18-05-2020, 07:34:18
#13
kaolin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kavisli nedense hep cazip gelmiştir. Viewsonic kullaniyorum 144hz gayet başarili.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler