Hayırlı sahurlar arkadaşlar 15dk önce aldığım bir mail forumda yeni bir dolandırma yöntemi mi çıktı ortaya maili atan arkadaş keşke bilseydi attığı mailin r10 hesabımla ilişkisi olmadığını ne hallere geldik...
Maalesef bu son alım forumu kötü yönde etkiledi. Sadece bu konu için değil genel anlamda baktığımda günde açılan şikayet konuları belki %100 artış gösterdi. Önceden tek tük gördüğüm şikayet konularını şimdi her F5'ye yenileri gelir halde görüyorum.
Maalesef bu son alım forumu kötü yönde etkiledi. Sadece bu konu için değil genel anlamda baktığımda günde açılan şikayet konuları belki %100 artış gösterdi. Önceden tek tük gördüğüm şikayet konularını şimdi her F5'ye yenileri gelir halde görüyorum.
Kesinlikle haklısınız. Forumda nitelik düştü. Hırsızlar taladı burayı. Yöneticiler de bunun farkındadır inşallah.