• 16-05-2020, 03:09:04
    #10
    seyit bu demin arkadaş no verdi
  • 16-05-2020, 03:10:57
    #11
    Bende artık korkmaya başladım dolandırılmaktan değil hesabım çalınıp başkasını dolandırılmasından korkmaya başladım!! Hemen 2 adımlı doğrulamayı etkinleştirdim sizde etkinleştirin.
  • 16-05-2020, 03:12:31
    #12
    enzquella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinde e-postası olan arkadaşlara yapıyor sanırım seyit çağlı galiba
    Kim olduğunu bilmiyorum ama foruma yeni giren yeni insanları kolaylıkla kandırabilir onlarında aklında şu olabilir, forum bayağı iyi çalışıyor diye mesaj atabilirler
  • 16-05-2020, 03:13:50
    #13
    dolandırıcılar dadanmış yazık
  • 16-05-2020, 03:14:19
    #14
    şu foruma üye olup da bu numaraları yiyecek adam da ne bileyim..
  • 16-05-2020, 03:17:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...kkat-edin.html