Hayırlı sahurlar arkadaşlar 15dk önce aldığım bir mail forumda yeni bir dolandırma yöntemi mi çıktı ortaya maili atan arkadaş keşke bilseydi attığı mailin r10 hesabımla ilişkisi olmadığını ne hallere geldik...