• 08-05-2020, 19:18:16
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Forumda araca yazılım atan var mı?
    Mercedes E200 w210 Kompressor yazılım attıracagım. Beygir yükseltmek istiyorum.
    İstanbul içinde Fiyat bilgisi verirseniz sevinirim
  • 08-05-2020, 19:19:43
    #2
    Bir arabam olmasını çok isterdim 4 tekerlekli 😔


    Adana da olsanız arkadaşlar var yardımcı olurlardı .
  • 08-05-2020, 19:19:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2cr öneririm hocam.
  • 08-05-2020, 19:24:16
    #4
    RSA motorsport Raşit abi. Ben izmir bayisinde yaptırdım 3 senedir kullanıyorum.
  • 08-05-2020, 19:24:41
    #5
    dr.ecu ozgun abi piyasanın duayeni. Elini yüzüne bulaştıracak insanlardansa hakkıyla yapan gerçekten bu işi bilen birine yaptırın derim.
  • 08-05-2020, 19:53:05
    #6
    https://www.ecumasters.com/ öneririm istanbulda 2 şubesi var
  • 08-05-2020, 20:49:58
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2cr öneririm hocam.
    bugrakizilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RSA motorsport Raşit abi. Ben izmir bayisinde yaptırdım 3 senedir kullanıyorum.
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dr.ecu ozgun abi piyasanın duayeni. Elini yüzüne bulaştıracak insanlardansa hakkıyla yapan gerçekten bu işi bilen birine yaptırın derim.
    muskad34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.ecumasters.com/ öneririm istanbulda 2 şubesi var
    İstanbulda yeri var mı
  • 08-05-2020, 20:56:11
    #8
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda yeri var mı
    Ecumasters'in İstanbulda 2 tane şubesi var. Fiyat & Performans olarak önerebileceğim tek yer
  • 08-05-2020, 21:04:05
    #9
    dr.ecu özgün'ün kendisi direk istanbulda. youtube'da da kendilerine ait videolar bulursunuz. spec araçlara yazılım yapa yapa kendini yıllarca geliştirdi. 1000+hp araçlara kendi elleriyle beyin yazıyor. 2 Haftada laptop+obd kablosu alıp bayilikle çalışan yazılımcılardan değil yani.
    dr.ecu Bayisine dahi gitseniz, Araca check-up yaptıktan sonra obd'den okudukları Yazılımı özgün'e mail atıyorlar o kendisi ayarlıyor geri gönderiyor.

    Bazı firmalar (abudik gubidik motorsport vs..) yurt dışına mail çakıp 2-3 saat bekletiyorlar.

    Youtube'da doğan kabak ve buğra(themakina)'nın çektiği videolarda vs.. bizzat kendisi olayları anlatıyor bakabilirsiniz.

    Fakat modeli sonradan eklemişsiniz sanırım, Kompressor için çok fazla bir güç geleceğini sanmıyorum. (20-30hp gelir tahminimce)