Forumda araca yazılım atan var mı?
Mercedes E200 w210 Kompressor yazılım attıracagım. Beygir yükseltmek istiyorum.
İstanbul içinde Fiyat bilgisi verirseniz sevinirim
Araca yazılım atan var mı forumda?
11
●251
- 08-05-2020, 19:18:16
- 08-05-2020, 19:19:43Bir arabam olmasını çok isterdim 4 tekerlekli 😔
Adana da olsanız arkadaşlar var yardımcı olurlardı . - 08-05-2020, 19:24:16RSA motorsport Raşit abi. Ben izmir bayisinde yaptırdım 3 senedir kullanıyorum.
- 08-05-2020, 19:24:41dr.ecu ozgun abi piyasanın duayeni. Elini yüzüne bulaştıracak insanlardansa hakkıyla yapan gerçekten bu işi bilen birine yaptırın derim.
- 08-05-2020, 20:49:58Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebugrakizilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİstanbulda yeri var mımuskad34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 20:56:11Ecumasters'in İstanbulda 2 tane şubesi var. Fiyat & Performans olarak önerebileceğim tek yerTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 21:04:05dr.ecu özgün'ün kendisi direk istanbulda. youtube'da da kendilerine ait videolar bulursunuz. spec araçlara yazılım yapa yapa kendini yıllarca geliştirdi. 1000+hp araçlara kendi elleriyle beyin yazıyor. 2 Haftada laptop+obd kablosu alıp bayilikle çalışan yazılımcılardan değil yani.
dr.ecu Bayisine dahi gitseniz, Araca check-up yaptıktan sonra obd'den okudukları Yazılımı özgün'e mail atıyorlar o kendisi ayarlıyor geri gönderiyor.
Bazı firmalar (abudik gubidik motorsport vs..) yurt dışına mail çakıp 2-3 saat bekletiyorlar.
Youtube'da doğan kabak ve buğra(themakina)'nın çektiği videolarda vs.. bizzat kendisi olayları anlatıyor bakabilirsiniz.
Fakat modeli sonradan eklemişsiniz sanırım, Kompressor için çok fazla bir güç geleceğini sanmıyorum. (20-30hp gelir tahminimce)