Sizin araca yazılım yoktu diye hatırlıyorum, varsa bile alacağınız beygir çok kısıtlı, vereceğiniz paraya değmez.
Not: Golf R stg2+ sahibiyim.
Araca yazılım atan var mı forumda?
11
●251
- 08-05-2020, 21:10:19rsa alman otomobillerinin uzmanıdır.
maslak oto sanayi de yeri var.
sadece yazılım değil öncesinde port polish üst kapağa ince conta kutu içi filtre ve egzos yapıp sonrasında chip yaparsan fayda alırsın - 08-05-2020, 21:15:44Araştırayım dediğin yöntemleri de ayrıca sorayım (:fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle