Konu
Araca yazılım atan var mı forumda?
08-05-2020, 21:07:15
#10
SPOWER
Sizin araca yazılım yoktu diye hatırlıyorum, varsa bile alacağınız beygir çok kısıtlı, vereceğiniz paraya değmez.
Not: Golf R stg2+ sahibiyim.