dr.ecu özgün'ün kendisi direk istanbulda. youtube'da da kendilerine ait videolar bulursunuz. spec araçlara yazılım yapa yapa kendini yıllarca geliştirdi. 1000+hp araçlara kendi elleriyle beyin yazıyor. 2 Haftada laptop+obd kablosu alıp bayilikle çalışan yazılımcılardan değil yani.
dr.ecu Bayisine dahi gitseniz, Araca check-up yaptıktan sonra obd'den okudukları Yazılımı özgün'e mail atıyorlar o kendisi ayarlıyor geri gönderiyor.

Bazı firmalar (abudik gubidik motorsport vs..) yurt dışına mail çakıp 2-3 saat bekletiyorlar.

Youtube'da doğan kabak ve buğra(themakina)'nın çektiği videolarda vs.. bizzat kendisi olayları anlatıyor bakabilirsiniz.

Fakat modeli sonradan eklemişsiniz sanırım, Kompressor için çok fazla bir güç geleceğini sanmıyorum. (20-30hp gelir tahminimce)