Hayırlı Sabahlar
benim normalde askerliğim gelmişti gitmemek için tecill ettirdim
şimdi tecilli bozsam ne zaman askere giderim
örneğin haftaya tecilli bozdum
sürec nasıl işliyor ve kaç günde askerde olurum
09 Mayısta Doğdum ( Yarın Doğum Günüm )
Şimdi mayıs sonuna kadar tecili bozdurup askerlik için basvurursan şubeye ağustosta gidebilirsin. Tabi koronadan dolayı bi değişiklik yapıldı mi celplerde bilmiyorum. Atarsa 16 bitiyor benimki
Şimdi mayıs sonuna kadar tecili bozdurup askerlik için basvurursan şubeye ağustosta gidebilirsin. Tabi koronadan dolayı bi değişiklik yapıldı mi celplerde bilmiyorum. Atarsa 16 bitiyor benimki
Sorun çıkmasa 3 ay sonra doğru mu ?
Normalde askerlik kaç ayda bir alim yapıyor
Bu arada hayırlı tezkereler