Şimdi mayıs sonuna kadar tecili bozdurup askerlik için basvurursan şubeye ağustosta gidebilirsin. Tabi koronadan dolayı bi değişiklik yapıldı mi celplerde bilmiyorum. Atarsa 16 bitiyor benimki
Sorun çıkmasa 3 ay sonra doğru mu ?
Normalde askerlik kaç ayda bir alim yapıyor
Bu arada hayırlı tezkereler