Şimdi mayıs sonuna kadar tecili bozdurup askerlik için basvurursan şubeye ağustosta gidebilirsin. Tabi koronadan dolayı bi değişiklik yapıldı mi celplerde bilmiyorum. Atarsa 16 bitiyor benimki