• 06-05-2020, 08:06:07
    #1
    Merhaba
    Maske satışları nasıl olacak bir bilgi var mı .

    Günlük minumum 3 adet maske kullanıyorum . Ve artık yavaş yavaş elimdeki maskelerin sonuna geldik .

    İş yeri hafta da 2 adet maske veriyor ( ticaret odası şirkete vermiş onlar da 2 tane haftada tek katlı maske veriyor kullanmıyorum bile )

    PTT den bir sefer 5 adet geldi .

    Bundan sonra süreç nasıl olacak .

    Fabrika da serviste markette ayrı ayrı kullanmak zorundayım .
    Piyasada satanlar var evet ama halen fiyat çok yüksek .

    Konu hakkında düşünceleriniz nelerdir .
  • 06-05-2020, 08:08:34
    #2
    Az önce bir haber düştü , Üst limit 1 TL olacak ve Market-Eczanelerde satışa sunulacakmış.
  • 06-05-2020, 08:09:15
    #3
    Ben bir maske aldım bir seferde yıkadım halen kullanıyorum
  • 06-05-2020, 08:15:04
    #4
    izmirltd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir haber düştü , Üst limit 1 TL olacak ve Market-Eczanelerde satışa sunulacakmış.
    Bende bakıyorum ama daha henüz bir bilgi yok .



    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir maske aldım bir seferde yıkadım halen kullanıyorum
    Siyah maske galiba sağlık açısından elverişli değil hocam . Yıkanabilir maske
  • 06-05-2020, 08:16:58
    #5
    yurtdışına tonlarca yardım yapan devletimiz bı halkına adam akıllı maske ihtiyacını karsilayamadi ya ben bir şey demiyorum
  • 06-05-2020, 08:17:17
    #6
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bakıyorum ama daha henüz bir bilgi yok .




    Siyah maske galiba sağlık açısından elverişli değil hocam . Yıkanabilir maske
    Maalesef değil hakısın ben açıkcası kullanmıyorum sağlığı daha çok bozuyor.
  • 06-05-2020, 08:20:59
    #7
    izmirltd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir haber düştü , Üst limit 1 TL olacak ve Market-Eczanelerde satışa sunulacakmış.
    Bu haberin kaynağı nedir hocam? Ben de bakıyorum dünden beri ama bulamadım alakalı haber.
  • 06-05-2020, 08:30:26
    #8
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışına tonlarca yardım yapan devletimiz bı halkına adam akıllı maske ihtiyacını karsilayamadi ya ben bir şey demiyorum
    Aynen öyle ama günlük Türkiye'de herkes bir tane kullansa dışarı çıkanlar 50 milyon maske minumum düzey bu yüzden günlük bu kadar bir üretim şuan yok o yüzden de satışı durdurdular kontrol edebilmek için .



    izmirltd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef değil hakısın ben açıkcası kullanmıyorum sağlığı daha çok bozuyor.
    Aynen öyle hiç heves edip almadım bile
  • 06-05-2020, 08:35:06
    #9
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haberin kaynağı nedir hocam? Ben de bakıyorum dünden beri ama bulamadım alakalı haber.
    http://m.haber7.com/guncel/haber/297...la-1-tl-olacak