Az önce bir haber düştü , Üst limit 1 TL olacak ve Market-Eczanelerde satışa sunulacakmış.
Bende bakıyorum ama daha henüz bir bilgi yok .
Ben bir maske aldım bir seferde yıkadım halen kullanıyorum
Siyah maske galiba sağlık açısından elverişli değil hocam . Yıkanabilir maske