Merhaba
Maske satışları nasıl olacak bir bilgi var mı .
Günlük minumum 3 adet maske kullanıyorum . Ve artık yavaş yavaş elimdeki maskelerin sonuna geldik .
İş yeri hafta da 2 adet maske veriyor ( ticaret odası şirkete vermiş onlar da 2 tane haftada tek katlı maske veriyor kullanmıyorum bile )
PTT den bir sefer 5 adet geldi .
Bundan sonra süreç nasıl olacak .
Fabrika da serviste markette ayrı ayrı kullanmak zorundayım .
Piyasada satanlar var evet ama halen fiyat çok yüksek .
Konu hakkında düşünceleriniz nelerdir .