Merhaba
Maske satışları nasıl olacak bir bilgi var mı .

Günlük minumum 3 adet maske kullanıyorum . Ve artık yavaş yavaş elimdeki maskelerin sonuna geldik .

İş yeri hafta da 2 adet maske veriyor ( ticaret odası şirkete vermiş onlar da 2 tane haftada tek katlı maske veriyor kullanmıyorum bile )

PTT den bir sefer 5 adet geldi .

Bundan sonra süreç nasıl olacak .

Fabrika da serviste markette ayrı ayrı kullanmak zorundayım .
Piyasada satanlar var evet ama halen fiyat çok yüksek .

Konu hakkında düşünceleriniz nelerdir .