Seker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sana da tavsiyem, eğer ders çalışmamazlık yapıyorsan ve hayallerin hedeflerin varsa bir an önce kendine bir çalışma programı hazırlayıp çalışmaya başla. "bu sene kazanamam zaten yeaaa..." modundaysan bile o moddan çıkıp yine ders çalışmaya başla.
Umarım hayallerine ve hedeflerine ulaşırsın, iyi forumlar.