Para Sıkıntı Değilde Büyük İhtimal AYT Sınavında Başarılı Olamayacağım O Yüzden Türkiyede Okumak Yalan Oldu Bu Sene
Herkesin hakkında hayırlısı olsun fakat sözüm sana değil genel olarak söylüyorum, başarılı olamayacağım/yapamayacağım ve benzeri kelimelerden hayatım boyunca rahatsızlık duymuşumdur. Arkadaşlar her şey sizin elinizde, insanoğlunun yeterli gayret ve azmi gösterdikten sonra yapamayacağı hiçbir şey yoktur.
Sana da tavsiyem, eğer ders çalışmamazlık yapıyorsan ve hayallerin hedeflerin varsa bir an önce kendine bir çalışma programı hazırlayıp çalışmaya başla. "bu sene kazanamam zaten yeaaa..." modundaysan bile o moddan çıkıp yine ders çalışmaya başla.
Umarım hayallerine ve hedeflerine ulaşırsın, iyi forumlar.