Seker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para Sıkıntı Değilde Büyük İhtimal AYT Sınavında Başarılı Olamayacağım O Yüzden Türkiyede Okumak Yalan Oldu Bu Sene





Öncelikle Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim.
Ben Lise Son Sınıf Bilişim Teknoloji Alanı Veri Tabanı Dalı Öğrencisiyim Ve Ortaokuldan Mezun Olurken Ailem Beni Anadolu Lisesine Göndermek İsterken Ben Meslek Lisesini Tercih Etmiştim Lise Hayatım Boyuncada Sınıfın En Başarılı Öğrencisi Oldum Ve Kendimi Yazılım Yönünde Dahada Geliştirip Ömrümün Sonuna Kadar Bu İşi Yapmayı Düşünüyorum.

Öncelikle bu kararlığın ve bu kadar net hedefini ifade edebildiğin için tebrik ediyorum. Ancak özel de olsa yazılım alanında puanlar biraz yüksek gibi. Fakat özel olacak gibi duruyorsa ve imkanında varsa ne güzel olur.

Liseye başlama döneminde bireyler ilgi seviyesinde bir görüşe sahip olur ağırlıklı olarak. Yetenek genelde ihmal edilir. Ama sen okul başarınla yetenek konusunda önemli bir ipucuda veriyorsun her ne kadar basari=yetenek olmasa da. Değerler konusunda çok yorum yapamam yüzyüze olsak konuşabilirdim.

Başarılarının devamını ve hayırlı günlerin olmasını dilerim.