Arkadaşlar babam ile sıcak su muhabbetinden dolayı tartıştık.
Olay şu ben musluğun sıcak tarafından su koydum dolaba fark etmedim ve babam gördü bende zaten kimse içmeyecek su soğuyacak dedim babam ise olmaz sıcak su içilmez kazandan geliyor dedi ama daha önce kazanı görmediğine eminim soğuk su gibi şebeke değil gibi şeyler söyledi şimdi sorum şu
Sıcak su ile soğuk su kombili bir evde neden gelir içilme durumu nedir ?
Tesisat işinden anlayan var mı ?
3
●93
- 04-05-2020, 17:31:10Eşanjör mü hocam teşekkür ederim eğer böyle ise ben haklıyımtuzzluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yani şöyle babam diyor ki şebeke suyu sıkıntısız ama sıcak su bekleyen kazan içinden gelir diyor diğer arkadaşın dediği Eşanjör ile sanırımArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle