Kombide kazan yoktur. Şebekeden gelen suyu esanjor denen bir parça sayesinde ısıtarak tesisata verir.
İçip içmemek size kalmis ama arada fark yok bence. Musluktan akan suyu içiyorsanız kombiden gelen de içilir.
Eşanjör mü hocam teşekkür ederim eğer böyle ise ben haklıyım
Olayı dogru anladıysam su sekilde izah edeyim. Soguk su direk sebekeden gelirken. Sıcak su günısı yada kombiden gelir. Bunlarin zamanla küflenme durumu var. Saglık açısından küf sakıncalı
Hocam yani şöyle babam diyor ki şebeke suyu sıkıntısız ama sıcak su bekleyen kazan içinden gelir diyor diğer arkadaşın dediği Eşanjör ile sanırım