Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kombide kazan yoktur. Şebekeden gelen suyu esanjor denen bir parça sayesinde ısıtarak tesisata verir.
İçip içmemek size kalmis ama arada fark yok bence. Musluktan akan suyu içiyorsanız kombiden gelen de içilir.