• 01-05-2020, 13:36:29
    #1

    Arkadaşlar başvurum bu şekilde güncellenmiş fakat verdigim iban hesabına herhangi bi ücret gelmemiş daha önce başına gelen oldumu ?
  • 01-05-2020, 13:39:23
    #2
    Şu anda sokağa çıkma yasağı var, Uygun görülmüş, Pazartesi vermiş olduğun hesaba yatırırlar.
  • 01-05-2020, 13:48:24
    #3
    bhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Arkadaşlar başvurum bu şekilde güncellenmiş fakat verdigim iban hesabına herhangi bi ücret gelmemiş daha önce başına gelen oldumu ?
    hocam bende ilk reddedildi yazıyordu siz konuyu açınca bakiyim dedim şimdide süreç devam ediyor diyor ne değiştiki acaba sizdede mi böyle oldu
  • 01-05-2020, 13:49:44
    #4
    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende ilk reddedildi yazıyordu siz konuyu açınca bakiyim dedim şimdide süreç devam ediyor diyor ne değiştiki acaba sizdede mi böyle oldu
    bendede dün sosyal sorgulama sayfasında red yazıyordu suan ordaki bütün bilgiler gitmiş buraya uygun görüldü yazmıslar bende anlamadım
  • 01-05-2020, 13:50:26
    #5
    truvahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda sokağa çıkma yasağı var, Uygun görülmüş, Pazartesi vermiş olduğun hesaba yatırırlar.
    Hesaba yatacağını sanmıyorum, Ben de başvuruda bulunmuştum ve onaylandı. Başvuru aşamasında İBAN bilgilerimi de ekledim ama hesabıma para girişi olmadı. PTT yetkilileri bir polis eşliğinde adresime gelmiş ama o gün ben ikametim de değildim, daha sonra geldiğimde bulunduğum ilçenin merkez PTT'ye gittim ve halen konutta göründüğünü 1-2 hafta içerisinde sisteme düşeceğini ve herhangi bir PTT şubesinden alabileceğimi söyledi.

    İBAN hesabına yardımı alan var mı diye de merak etmiyor değilim ?
  • 01-05-2020, 13:50:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nerden bakılıyor hocam onaylandı diye
  • 01-05-2020, 13:53:54
    #7
    IBAN Bilgileri doğru olanların direk paylaştığı Ibana yatıyor.
    Benim öyle oldu çünkü.
  • 01-05-2020, 13:58:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu sistemi anlamıyorum durumu benden kat be kat iyi olanlara çıkıyor adamın yardıma ihtiyacı yok zevken başvuruyor çıkıyor ama 5 hanelik evin tek çalışanı olarak bana hala süreç devam ediyor diyor şaka gibi yahu, devletin verdiği hiçbir şeyden yararlanamadık bazen düşünüyorum acaba ben türk vatandaşı mi değilim.
  • 01-05-2020, 14:03:38
    #9
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu sistemi anlamıyorum durumu benden kat be kat iyi olanlara çıkıyor adamın yardıma ihtiyacı yok zevken başvuruyor çıkıyor ama 5 hanelik evin tek çalışanı olarak bana hala süreç devam ediyor diyor şaka gibi yahu, devletin verdiği hiçbir şeyden yararlanamadık bazen düşünüyorum acaba ben türk vatandaşı mi değilim.
    100 den fazla büyükbaş hayvanı olan adamdan tut ferrari sahibi adam başvurmuş sıra gelir mi