Ben bu sistemi anlamıyorum durumu benden kat be kat iyi olanlara çıkıyor adamın yardıma ihtiyacı yok zevken başvuruyor çıkıyor ama 5 hanelik evin tek çalışanı olarak bana hala süreç devam ediyor diyor şaka gibi yahu, devletin verdiği hiçbir şeyden yararlanamadık bazen düşünüyorum acaba ben türk vatandaşı mi değilim.
100 den fazla büyükbaş hayvanı olan adamdan tut ferrari sahibi adam başvurmuş sıra gelir mi