Ben bu sistemi anlamıyorum durumu benden kat be kat iyi olanlara çıkıyor adamın yardıma ihtiyacı yok zevken başvuruyor çıkıyor ama 5 hanelik evin tek çalışanı olarak bana hala süreç devam ediyor diyor şaka gibi yahu, devletin verdiği hiçbir şeyden yararlanamadık bazen düşünüyorum acaba ben türk vatandaşı mi değilim.