• 24-04-2020, 23:03:39
    #1
    shopierden satış yapıyorum vergimi ödüyormuyum bu bana sorun yaratırmı ileride makbuz üret falan var
    ve 10 tl lik bi satıştan 18 kuruş kdv kesiyor

    vergi ödediğimi biliyorum ama şirket vs değilim ileride sorun olurmu bu benim için?
  • 24-04-2020, 23:07:30
    #2
    Shopier'dan yaptığınız satışlarda vergi ödemiyorsunuz. Cebinize giren paranın KDV'sini ödeyip müşterinize fatura kesmeniz gerekir.Shopier tarafından kesilen fatura onların sizin satışınızdan elde ettiği komisyon faturasıdır. Fatura kesmek için şirketinizi oluşturun ve vergi ödeyin yoksa kaba tabir ile devlet öpücük alır
  • 24-04-2020, 23:08:18
    #3
    O shopierin senden kazandığı komisyonuna ait vergi, senin ödemen gereken vergi değil..

    Mantıklı düşün yüzde18 kdv vergisi ve yüzde 20 gelir vergisi var,

    Eğer giderin yok ise ; 10 tlik üründe 1,8 tl kdv 1,62 tl de gelir vergisi ödemen gerekiyor buda toplamda, 3,42 tl vergi yapar, sen kendin 18 kuruş diyorsun... o 18 kuruş, o sitenin aldıgı yüzde 10 komisyon yani 1 tlnini kdvsi.
  • 24-04-2020, 23:38:14
    #4
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shopier'dan yaptığınız satışlarda vergi ödemiyorsunuz. Cebinize giren paranın KDV'sini ödeyip müşterinize fatura kesmeniz gerekir.Shopier tarafından kesilen fatura onların sizin satışınızdan elde ettiği komisyon faturasıdır. Fatura kesmek için şirketinizi oluşturun ve vergi ödeyin yoksa kaba tabir ile devlet öpücük alır
    teşekkür ederim değerli bilgilendirme için
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O shopierin senden kazandığı komisyonuna ait vergi, senin ödemen gereken vergi değil..

    Mantıklı düşün yüzde18 kdv vergisi ve yüzde 20 gelir vergisi var,

    Eğer giderin yok ise ; 10 tlik üründe 1,8 tl kdv 1,62 tl de gelir vergisi ödemen gerekiyor buda toplamda, 3,42 tl vergi yapar, sen kendin 18 kuruş diyorsun... o 18 kuruş, o sitenin aldıgı yüzde 10 komisyon yani 1 tlnini kdvsi.
    şey peki benim o 10 tl lik satıştan bana kalan para 1 - 2 tl civarı gerisi reklama - ona buna gidiyor neye göre vergi ödemeliyim yani 1 - 2 tl ye göremi yoksa bana gelen 8,83 kuruştan vergimi ödemeliyim
  • 24-04-2020, 23:43:00
    #5
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim değerli bilgilendirme için

    şey peki benim o 10 tl lik satıştan bana kalan para 1 - 2 tl civarı gerisi reklama - ona buna gidiyor neye göre vergi ödemeliyim yani 1 - 2 tl ye göremi yoksa bana gelen 8,83 kuruştan vergimi ödemeliyim
    Ciro değil, kâra oranla vergi alınır.
  • 24-04-2020, 23:45:51
    #6
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    1 ay önce arkadaşımı maliyeden çağırdılar devlet çok sıkı denetliyor, vergisiz satış yapmaktan uzak durmanızı öneririm.
  • 24-04-2020, 23:48:50
    #7
    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciro değil, kâra oranla vergi alınır.
    yani ben reklama ve diğer giderlerimi gider olarak göstermeliyim demi mukellef.co dan en düşük paketi alsamda yeterli oluyormu işletme şeyini şahıs şirketi oluyum baride sorun yaşamayım böyle



    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce arkadaşımı maliyeden çağırdılar devlet çok sıkı denetliyor, vergisiz satış yapmaktan uzak durmanızı öneririm.
    bende korkuyorum valla ne yalan söyleyim en kısa sürede şahıs şirketi olup vergimi ödemek istiyorum