Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciro değil, kâra oranla vergi alınır.
yani ben reklama ve diğer giderlerimi gider olarak göstermeliyim demi mukellef.co dan en düşük paketi alsamda yeterli oluyormu işletme şeyini şahıs şirketi oluyum baride sorun yaşamayım böyle



canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce arkadaşımı maliyeden çağırdılar devlet çok sıkı denetliyor, vergisiz satış yapmaktan uzak durmanızı öneririm.
bende korkuyorum valla ne yalan söyleyim en kısa sürede şahıs şirketi olup vergimi ödemek istiyorum