Shopier'dan yaptığınız satışlarda vergi ödemiyorsunuz. Cebinize giren paranın KDV'sini ödeyip müşterinize fatura kesmeniz gerekir.Shopier tarafından kesilen fatura onların sizin satışınızdan elde ettiği komisyon faturasıdır. Fatura kesmek için şirketinizi oluşturun ve vergi ödeyin yoksa kaba tabir ile devlet öpücük alır
teşekkür ederim değerli bilgilendirme için
O shopierin senden kazandığı komisyonuna ait vergi, senin ödemen gereken vergi değil..
Mantıklı düşün yüzde18 kdv vergisi ve yüzde 20 gelir vergisi var,
Eğer giderin yok ise ; 10 tlik üründe 1,8 tl kdv 1,62 tl de gelir vergisi ödemen gerekiyor buda toplamda, 3,42 tl vergi yapar, sen kendin 18 kuruş diyorsun... o 18 kuruş, o sitenin aldıgı yüzde 10 komisyon yani 1 tlnini kdvsi.
şey peki benim o 10 tl lik satıştan bana kalan para 1 - 2 tl civarı gerisi reklama - ona buna gidiyor neye göre vergi ödemeliyim yani 1 - 2 tl ye göremi yoksa bana gelen 8,83 kuruştan vergimi ödemeliyim