Merhaba arkadaşlar,
Casper Nirvana s500 laptop aldım freedos, kurulumunu da yaptım fakat laptoptan çok az ses çıkıyor. Kulaklık taktığımda kulaklığa çok iyi geliyor.
Nasıl sesi arttırabilirim?
SORUN ÇÖZÜLDÜ
SORUN YAŞAYAN ARKADAŞLAR CASPER MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARARSALAR SERİ NUMARAYA DRİVERLERİ ATIYORLAR. İNDİRİP KURUNCA DÜZELDİ SES AŞIRI İYİ OLDU
Casper Nirvana S500 Ses Çıkmıyor!
2
●448
- 21-04-2020, 15:49:00Merhaba;limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer işletim sistemi ses seviyesi %100 ise Laptop verebileceği en fazla sesi vermektedir. Genellikle Casper da ses az için insanlar yakınıyor. Ek programlar ile ses yükseltebilirsiniz. Voicemeeter - 22-04-2020, 13:33:06Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Casper yetkili servisi aradım ve seri numarama driverleri yükledi indirdim hepsini ses çok iyi olduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle