Merhaba arkadaşlar,
Casper Nirvana s500 laptop aldım freedos, kurulumunu da yaptım fakat laptoptan çok az ses çıkıyor. Kulaklık taktığımda kulaklığa çok iyi geliyor.
Nasıl sesi arttırabilirim?
Merhaba;
Eğer işletim sistemi ses seviyesi %100 ise Laptop verebileceği en fazla sesi vermektedir. Genellikle Casper da ses az için insanlar yakınıyor. Ek programlar ile ses yükseltebilirsiniz. Voicemeeter