Merhaba arkadaşlar,
Casper Nirvana s500 laptop aldım freedos, kurulumunu da yaptım fakat laptoptan çok az ses çıkıyor. Kulaklık taktığımda kulaklığa çok iyi geliyor.

Nasıl sesi arttırabilirim?

SORUN ÇÖZÜLDÜ

SORUN YAŞAYAN ARKADAŞLAR CASPER MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARARSALAR SERİ NUMARAYA DRİVERLERİ ATIYORLAR. İNDİRİP KURUNCA DÜZELDİ SES AŞIRI İYİ OLDU