• 06-04-2020, 22:48:03
    #1
    Forum üzerinde bir açık arttırmaya katılıp script aldım şifreli link atıldı ama domain almadığım için daha indirmedim bile.

    Açık kaynak Lisanslı script adı altında açık arttırma.

    Ama arkadaş öyle abartmış ki günde 2 kere bile 1₺'den satışa çıkartmış, bu rakip çoğaltmaktan ve Scriptin değerini düşürmekten başka bir şey değil.

    İade hakkım olur mu? Yoksa yaptığı şey normal bir şey mi?
  • 06-04-2020, 22:51:45
    #2
    Daha önce benzer bir tartışma olmuştu forumda. Yönetimin son cevabı ise "İster pahalıya satar, ister ucuza satar, ister bedava dağıtır, neticede kendi ürünü." olmuştu. İade kısmını bilemiyorum. Satıcıya bir danışın isterseniz.
  • 06-04-2020, 22:52:55
    #3
    normal bi durum. Satış hakkı varsa yapabilir bunu.
    • Hakanbey1907
    Hakanbey1907 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2020, 22:55:23
    #4
    Açık arttırmaya katıldıysan ve istemiyorsan; sana negatif trade uygulama hakkı var. Bildiğim kadarıyla onun dışında bir uyarı, ceza vs yok.

    Son zamanlarda ben de çokça denk gelmeye başladım. Ücretsiz veya 10-15 dolara satılan yabancı kaynaklı scriptleri 30-50-100 lira civarına satmaya çalışıyorlar tamamen kendi scriptleriymiş gibi gösterip. Halbuki sadece Türkçeleştirilmiş scriptler çoğu. Sözde sadece 5-10 kişiye satıyor ama her hafta konu açıp onlarca kişiye satıyorlar Ne boş çarlar var.