Forum üzerinde bir açık arttırmaya katılıp script aldım şifreli link atıldı ama domain almadığım için daha indirmedim bile.

Açık kaynak Lisanslı script adı altında açık arttırma.

Ama arkadaş öyle abartmış ki günde 2 kere bile 1₺'den satışa çıkartmış, bu rakip çoğaltmaktan ve Scriptin değerini düşürmekten başka bir şey değil.

İade hakkım olur mu? Yoksa yaptığı şey normal bir şey mi?