Açık arttırmaya katıldıysan ve istemiyorsan; sana negatif trade uygulama hakkı var. Bildiğim kadarıyla onun dışında bir uyarı, ceza vs yok.

Son zamanlarda ben de çokça denk gelmeye başladım. Ücretsiz veya 10-15 dolara satılan yabancı kaynaklı scriptleri 30-50-100 lira civarına satmaya çalışıyorlar tamamen kendi scriptleriymiş gibi gösterip. Halbuki sadece Türkçeleştirilmiş scriptler çoğu. Sözde sadece 5-10 kişiye satıyor ama her hafta konu açıp onlarca kişiye satıyorlar Ne boş çarlar var.