
Bilgisayar Açılış Hatası HK
7
●111
- 05-04-2020, 15:04:45Merhabalar leptopa soğutucu taktığımda şu hatay alıyorum sebebi nedir acaba?

- 05-04-2020, 15:13:22sistem sıcaklığı fazla olduğu için bu hatayı alıyorsunuz. taktığınız soğutucu üzerinde bir ısı sensörü vs var mı?Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğutucu fazla güç çekip anakartın ısınmasınada sebep oluyor olabilir. USB adaptörle beslediğinizde de aynı sorun olacak mı, denermisiniz. - 05-04-2020, 15:19:46Soğutucuyu çalıştırmadığım da böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. Büyük ihtimalle soğutucudan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğutucuda Isı sansörü yok sadece düğmesine basıp çalıştırıyoruz. Normalde soğutucuyu çalıştırmadığım da böyle bir sorunla karşılaşmıyorum.Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2020, 15:23:31Üyeliği durdurulduişlemci fanının havalandırma kanallarında toz birikmiş olması kuvvetle muhtemel + işlemci fanının arıza yapmış olması da . bu sebeple teknik bilginiz yoksa bir teknik servise götürmenizi öneririm. daha fazla zorlamayın aşırı sıcaklık işlemci yanmasına sebep olabilir.
- 05-04-2020, 15:33:02Dell servisine gönderdiğim de böyle bir problem ile karşılaşılmadı. Soğuducu çalıştırdığım da böyle bir problemle karşılaşıyorum. Soğuducunun ısı ayarı vs yok elle çalıştırılıyor ondan kaynaklanmış olabilir mi ?sfkbykl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2020, 15:49:04Üyeliği durduruldumümkündür hocam maalesefTrus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2020, 16:13:20Hocam soğutucuyu harici bir kaynaktan beslersen sorun çözülecektir. Fanların çektiği akım anakartı ısıtıyor o nedenle açılmıyor makinan.telefonun şarj aletiyle çalıştırıp denersen sorunun çözüldüğünü görürsünTrus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle