Merhabalar leptopa soğutucu taktığımda şu hatay alıyorum sebebi nedir acaba?
sistem sıcaklığı fazla olduğu için bu hatayı alıyorsunuz. taktığınız soğutucu üzerinde bir ısı sensörü vs var mı?
Soğutucu fazla güç çekip anakartın ısınmasınada sebep oluyor olabilir. USB adaptörle beslediğinizde de aynı sorun olacak mı, denermisiniz.