Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğutucuyu çalıştırmadığım da böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. Büyük ihtimalle soğutucudan kaynaklanıyor diye düşünüyorum.


Soğutucuda Isı sansörü yok sadece düğmesine basıp çalıştırıyoruz. Normalde soğutucuyu çalıştırmadığım da böyle bir sorunla karşılaşmıyorum.
Hocam soğutucuyu harici bir kaynaktan beslersen sorun çözülecektir. Fanların çektiği akım anakartı ısıtıyor o nedenle açılmıyor makinan.telefonun şarj aletiyle çalıştırıp denersen sorunun çözüldüğünü görürsün