• 04-04-2020, 06:56:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1-2 sene içinde şu an yaşadığımız krizden çok daha büyük problemler yaşayacağımızı görebiliyoruz.
    Sadece Türkiye değil, tüm dünya ekonomisi çöküşe gidiyor.
    Amerika Birleşik Devletlerinin son yıllarda basılan para miktarını 7-8 kat artırarak krizi ertelemeye çalıştığını da görebiliyoruz.
    Peki bu krize en doğru nasıl hazırlanılır?
    Tüm dünya kıtlıkta iken bizim rahat geçinmemiz nasıl sağlanır?
    Altın mı, dolar mı, arsa mı, gıda mı?
    Bizi bu durumdan kurtarabilecek ne gibi yatırımlar yapılabilir.
    Sadece tahmin değil de bir bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum.
  • 04-04-2020, 07:11:39
    #2
    Dolar euro gibi kolay elden çıkaetabileceğin nakit şeyleri fiziki olarak almak gerekir diye düşünüyorum
  • 04-04-2020, 07:19:02
    #3
    Şaun en iyi yatirim altin.
    Her ne kadar yükselmişse yine yukselecektir.
    Çünküavrupa parasi çöküşte. Dünya yatirimlarini hep altina yapiyor. O yüzden altın en mantiklisi.
  • 04-04-2020, 07:25:19
    #4
    Düz mantık olalım. Para basıldıkça, para değer kaybettiği zaman neler artış gösterir? Alınır ve satılır olan mallar yani metalar.
    2. el araba piyasasının ateşi her geçen gün yükseliyor. Sizce neden? Çünkü para her geçen gün değer kaybediyor.
    Ben olsam; ev, arsa, arazi ya da tarla gibi bir yatırıma giderdim. Böyle dönemlerde ve sonrasında, en çok taşınmazlar değer kazanır.

    Not: Yatırım önerisi değildir, şahsi fikirdir.
  • 04-04-2020, 07:28:34
    #5
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz mantık olalım. Para basıldıkça, para değer kaybettiği zaman neler artış gösterir? Alınır ve satılır olan mallar yani metalar.
    2. el araba piyasasının ateşi her geçen gün yükseliyor. Sizce neden? Çünkü para her geçen gün değer kaybediyor.
    Ben olsam; ev, arsa, arazi ya da tarla gibi bir yatırıma giderdim. Böyle dönemlerde ve sonrasında, en çok taşınmazlar değer kazanır.

    Not: Yatırım önerisi değildir, şahsi fikirdir.
    Aslında değer kazandığını sanıyoruz.Çünkü para değer kaybediyor.
    Bana kalırsa altın alınabilir.Ama bankada tutmanı tavsiye etmem.Bu korona belası devam ederse ben bankadaki paramı çekeceğim açıkçası.Ne olacağı belli olmaz.
  • 04-04-2020, 08:02:16
    #6
    proje yatırımı
  • 04-04-2020, 08:15:16
    #7
    Hiçbir şekilde banka da bir miktar para tutmayacaksın.
  • 04-04-2020, 08:16:56
    #8
    Hocam ben artık eskisi gibi yıllar süren krizler yaşanacağını düşünmüyorum. Yaşım çok yok fakat günümüzde her şey o kadar hızlı ki, savaş oluyor 10 gün sonra kimse savaşı hatırlamıyor. Her şeye çok hızlı girip çıkıyoruz. Yani atıyorum yaz sonunda büyük bir kriz dünyayı sararsa sene başında yeni bir düzenle serpilmiş oluruz. Son 1-2 yılım, geçmiş 3 aya bakıp şaşırmakla geçti. O kadar uçuk değişimler oluyor ki yıllar gelmiş gibi hissediyoruz.
  • 04-04-2020, 09:10:25
    #9
    Bence değer kaybetmeyen tek şey altındır.