1-2 sene içinde şu an yaşadığımız krizden çok daha büyük problemler yaşayacağımızı görebiliyoruz.
Sadece Türkiye değil, tüm dünya ekonomisi çöküşe gidiyor.
Amerika Birleşik Devletlerinin son yıllarda basılan para miktarını 7-8 kat artırarak krizi ertelemeye çalıştığını da görebiliyoruz.
Peki bu krize en doğru nasıl hazırlanılır?
Tüm dünya kıtlıkta iken bizim rahat geçinmemiz nasıl sağlanır?
Altın mı, dolar mı, arsa mı, gıda mı?
Bizi bu durumdan kurtarabilecek ne gibi yatırımlar yapılabilir.
Sadece tahmin değil de bir bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum.