Hocam ben artık eskisi gibi yıllar süren krizler yaşanacağını düşünmüyorum. Yaşım çok yok fakat günümüzde her şey o kadar hızlı ki, savaş oluyor 10 gün sonra kimse savaşı hatırlamıyor. Her şeye çok hızlı girip çıkıyoruz. Yani atıyorum yaz sonunda büyük bir kriz dünyayı sararsa sene başında yeni bir düzenle serpilmiş oluruz. Son 1-2 yılım, geçmiş 3 aya bakıp şaşırmakla geçti. O kadar uçuk değişimler oluyor ki yıllar gelmiş gibi hissediyoruz.