• 02-04-2020, 18:27:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, grafik programlarını kullanmak için bilgisayarımı değiştirmeyi düşünüyorum. Şu anlık bütçeme uygun ikinci el macbook bakıyorum. Bilgisayarı harici bir monitöre bağlayıp öyle çalışabilirim fakat sistem sizce yeterli olur mu? Ya da sizin önerebileceğiniz bir bilgisayar var mı? Bütçem 3000 TL
    Kullandığım programlar: Photoshop Illustrator Premiere

    Örnek bilgisayar: https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...08312459/detay
  • 02-04-2020, 18:33:45
    #2
    we1
    #Digital Marketing | we1
    Çok rahat kullanırsınız, 2008 model macbook var elimde, 2018 adobe programlarını rahatlıkla kullanıyorum, semih şentürkten daha iyi bir yedek kendisi
  • 02-04-2020, 18:36:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    alicanbaskirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok rahat kullanırsınız, 2008 model macbook var elimde, 2018 adobe programlarını rahatlıkla kullanıyorum, semih şentürkten daha iyi bir yedek kendisi
    Güzel benzetme Teşekkür ederim.
  • 02-04-2020, 18:39:41
    #4
    Hocam aynı cihazın 13.3" vardı bende, 2014 yılında almıştım, Photoshop güzel sorun yok ama büyük bir çıktıda kasıyor, çok fazla sekme açınca kasıyor, o yüzden gerçek ssd olan ve 8 gb ramli bir cihaz almanızdır. Linkteki cihazın Pil döngüsü çok yüksek, pil değişimi 750-1000 TL bilginize. İlla macbook olacaksa pro cihazlara bakın.
  • 02-04-2020, 18:41:02
    #5
    Tasarımcıysanız macbook istiyorsanız PRO harici bakmayın