Merhaba, grafik programlarını kullanmak için bilgisayarımı değiştirmeyi düşünüyorum. Şu anlık bütçeme uygun ikinci el macbook bakıyorum. Bilgisayarı harici bir monitöre bağlayıp öyle çalışabilirim fakat sistem sizce yeterli olur mu? Ya da sizin önerebileceğiniz bir bilgisayar var mı? Bütçem 3000 TL
Kullandığım programlar: Photoshop Illustrator Premiere
Örnek bilgisayar:
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...08312459/detay