alicanbaskirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok rahat kullanırsınız, 2008 model macbook var elimde, 2018 adobe programlarını rahatlıkla kullanıyorum, semih şentürkten daha iyi bir yedek kendisi
Güzel benzetme Teşekkür ederim.