• 01-04-2020, 21:55:30
    #1
    İstanbulbilisim .com adresinden ücretini havale gecerek bir 55 inch 4K smart led tv siparişi verdim ve bir hafta sonra siparsin kargolanmadığını görünce önce telefon basaramayincada yazili olarak musteri hizmetlerine ulasmaya calistim ama nafile sonra aklima sikayetvar .com adresi geldi buradan bir sikayet konusu actim ve retrobilisim(istanbulbilisim .com) firmasi bana 17.03.2020 tarihinde ücretin tarafima iade edilecegini belirten bir mail yolladi aradan 14 gunden fazla gecmesine ragmen firma ile iletisim kurabildigim kimse yok tuketici hakem heyetine sikayet olusturdum dekont atarak ama firmanin sikayetvar .com adresindeki sikayet sayisi 19600ve günde 200 er 200 er artmakta resmen ciftlik bank goruntusu veriyor firma konu hakkinda neler yapabilirim hukuki yollardan avukat yada bu durumu yasamis arkadaslar islemleri hizlandiracak taktikler verebilirlermi tuketici hakem heyeti kararlarina ragmen firma odeme yapmadigi kisiler var dahasi sikayet var.com adresi uzerinde sanki gercek kisiymis gibi bir gunde odeme iadesi yapilmis goruntusu veriyor bazi sikayetlere fakat 200 er 200 er hergun magdurlarda artiyor
  • 01-04-2020, 21:58:42
    #2
    En yakın cumhuriyet başsavcılığına git suç duyurusunda bulun. Dolandırıcılıktan.
  • 01-04-2020, 22:00:30
    #3
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulbilisim .com adresinden ücretini havale gecerek bir 55 inch 4K smart led tv siparişi verdim ve bir hafta sonra siparsin kargolanmadığını görünce önce telefon basaramayincada yazili olarak musteri hizmetlerine ulasmaya calistim ama nafile sonra aklima sikayetvar .com adresi geldi buradan bir sikayet konusu actim ve retrobilisim(istanbulbilisim .com) firmasi bana 17.03.2020 tarihinde ücretin tarafima iade edilecegini belirten bir mail yolladi aradan 14 gunden fazla gecmesine ragmen firma ile iletisim kurabildigim kimse yok tuketici hakem heyetine sikayet olusturdum dekont atarak ama firmanin sikayetvar .com adresindeki sikayet sayisi 19600ve günde 200 er 200 er artmakta resmen ciftlik bank goruntusu veriyor firma konu hakkinda neler yapabilirim hukuki yollardan avukat yada bu durumu yasamis arkadaslar islemleri hizlandiracak taktikler verebilirlermi tuketici hakem heyeti kararlarina ragmen firma odeme yapmadigi kisiler var dahasi sikayet var.com adresi uzerinde sanki gercek kisiymis gibi bir gunde odeme iadesi yapilmis goruntusu veriyor bazi sikayetlere fakat 200 er 200 er hergun magdurlarda artiyor
    Hocam geçmiş olsun.Zaten tüketici hakem heyetine yasal olarak başvuru da bulunmuşsunuz. Size tavsiyem firmaya da tekrar tekrar ulaşmaya çalışın gerek mail,telefon gerek merkezlerine giderek. Başka yolu yok malesef. En önemlisi firmayı takip etmenizde fayda var zira şikayet var sitesinde çözülemeyen o kadar çok kayıt var ki firma çıktım çıkacak gibi sektörden.
  • 01-04-2020, 22:20:50
    #4
    bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun.Zaten tüketici hakem heyetine yasal olarak başvuru da bulunmuşsunuz. Size tavsiyem firmaya da tekrar tekrar ulaşmaya çalışın gerek mail,telefon gerek merkezlerine giderek. Başka yolu yok malesef. En önemlisi firmayı takip etmenizde fayda var zira şikayet var sitesinde çözülemeyen o kadar çok kayıt var ki firma çıktım çıkacak gibi sektörden.
    Edevletten valilige bile yazdim ama adamlar buyuk bir vurgun yapiyor zannedersem ortadan bir anda kaybolsalar sasirmam bende kurban olarak buldum kendimi malesef yarin da savciliga gidecem inşALLAH bilmedigimiz yollarida öğretecek bize hayat
  • 01-04-2020, 23:49:30
    #5
    hocam daha yeni okumuştum.
    ekşisözlükte ve youtube da videosu var.
    bunların bir adresi var oraya gidip parayı isteyince veriyorlar.
    dava falan açmadan önce bunu deneyin.

    izleyin: https://www.youtube.com/watch?v=sJpAOr3k1HQ
  • 02-04-2020, 00:09:59
    #6
    En iyisi bankaya kart harcama itirazında bulunun paranızı geçte olsa geri alabilirsiniz.
  • 02-04-2020, 00:59:02
    #7
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi bankaya kart harcama itirazında bulunun paranızı geçte olsa geri alabilirsiniz.
    Ücreti havale ettim ve bankayı arayarak geri ödenmesini talep ettim karsi tarafin izni olmadan ücreti hesaplarından çekemeyiz diyorlar karsi tarafsa ulasilamiyor
  • 02-04-2020, 01:10:16
    #8
    kredi kartınızla ödeyin böyle güvenmediğiniz yerlerden alışveriş yaparken kredi kartında harcama itirazı var havale ile öderseniz geri almanız malesef çok zor.

    umarım alırsınız paranızı geçmiş olsun.
  • 02-04-2020, 01:18:34
    #9
    izlicez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha yeni okumuştum.
    ekşisözlükte ve youtube da videosu var.
    bunların bir adresi var oraya gidip parayı isteyince veriyorlar.
    dava falan açmadan önce bunu deneyin.

    izleyin:
    https://www.youtube.com/watch?v=sJpAOr3k1HQ
    Kocaelide oturuyorum yerlerini bulsak bile korono varken istanbula gitmek zor gibi gorunuyor ama gercek su ki bu firma buyuk bir vurgun pesinde