İstanbulbilisim .com adresinden ücretini havale gecerek bir 55 inch 4K smart led tv siparişi verdim ve bir hafta sonra siparsin kargolanmadığını görünce önce telefon basaramayincada yazili olarak musteri hizmetlerine ulasmaya calistim ama nafile sonra aklima sikayetvar .com adresi geldi buradan bir sikayet konusu actim ve retrobilisim(istanbulbilisim .com) firmasi bana 17.03.2020 tarihinde ücretin tarafima iade edilecegini belirten bir mail yolladi aradan 14 gunden fazla gecmesine ragmen firma ile iletisim kurabildigim kimse yok tuketici hakem heyetine sikayet olusturdum dekont atarak ama firmanin sikayetvar .com adresindeki sikayet sayisi 19600ve günde 200 er 200 er artmakta resmen ciftlik bank goruntusu veriyor firma konu hakkinda neler yapabilirim hukuki yollardan avukat yada bu durumu yasamis arkadaslar islemleri hizlandiracak taktikler verebilirlermi tuketici hakem heyeti kararlarina ragmen firma odeme yapmadigi kisiler var dahasi sikayet var.com adresi uzerinde sanki gercek kisiymis gibi bir gunde odeme iadesi yapilmis goruntusu veriyor bazi sikayetlere fakat 200 er 200 er hergun magdurlarda artiyor