bychuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun.Zaten tüketici hakem heyetine yasal olarak başvuru da bulunmuşsunuz. Size tavsiyem firmaya da tekrar tekrar ulaşmaya çalışın gerek mail,telefon gerek merkezlerine giderek. Başka yolu yok malesef. En önemlisi firmayı takip etmenizde fayda var zira şikayet var sitesinde çözülemeyen o kadar çok kayıt var ki firma çıktım çıkacak gibi sektörden.
Edevletten valilige bile yazdim ama adamlar buyuk bir vurgun yapiyor zannedersem ortadan bir anda kaybolsalar sasirmam bende kurban olarak buldum kendimi malesef yarin da savciliga gidecem inşALLAH bilmedigimiz yollarida öğretecek bize hayat