• 01-04-2020, 03:40:50
    #1
    üsteki tespihi yaptım.
    İlk defa dekube yapıyorum. Sizce olmuş mu? Alttaki gölgeli.


    gölgesi mor arka planlı

    düz dekube
  • 01-04-2020, 03:41:22
    #2
    Tebrik ederim güzel olmuş hocam eline sağlık.
  • 01-04-2020, 03:42:10
    #3
    Eline saglık hocam güzel olmus kesimi hangi programla yaptın photshopla yaptıysan hangi eknlentiyi kullandın öğrenebilirmiyim?
  • 01-04-2020, 03:42:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben beğendim
  • 01-04-2020, 03:42:25
    #5
    iyisite.NET
    Emeğine sağlık hocam. Çok güzel görünüyor.
    Yeni çalışmalarınız da başarılar dilerim.

    Ayrıca tesbih de ayrı bir güzel.
  • 01-04-2020, 03:42:30
    #6
    Ellerine sağlık, Güzel olmuş.
  • 01-04-2020, 03:43:40
    #7
    bhofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline saglık hocam güzel olmus kesimi hangi programla yaptın photshopla yaptıysan hangi eknlentiyi kullandın öğrenebilirmiyim?
    photoshop pentool ile hocam.
  • 01-04-2020, 03:44:59
    #8
    Cillop gibi olmuş hocam, eline sağlık
  • 01-04-2020, 03:47:38
    #9
    Kılçıksız👌🏽