İLK DEKUBEM Nasıl Sizce ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İLK DEKUBEM Nasıl Sizce ?
16
●
441
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İLK DEKUBEM Nasıl Sizce ?
1
2
01-04-2020, 03:40:50
#1
ihtiy4r
üsteki tespihi yaptım.
İlk defa dekube yapıyorum. Sizce olmuş mu? Alttaki gölgeli.
gölgesi mor arka planlı
düz dekube
01-04-2020, 03:41:22
#2
SAMATO
Tebrik ederim güzel olmuş hocam eline sağlık.
01-04-2020, 03:42:10
#3
bhofficial
Eline saglık hocam güzel olmus kesimi hangi programla yaptın photshopla yaptıysan hangi eknlentiyi kullandın öğrenebilirmiyim?
01-04-2020, 03:42:17
#4
CHMedya
Üyeliği durduruldu
Ben beğendim
01-04-2020, 03:42:25
#5
Linux
iyisite.NET
Emeğine sağlık hocam. Çok güzel görünüyor.
Yeni çalışmalarınız da başarılar dilerim.
Ayrıca tesbih de ayrı bir güzel.
01-04-2020, 03:42:30
#6
real2018
Ellerine sağlık, Güzel olmuş.
01-04-2020, 03:43:40
#7
ihtiy4r
bhofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline saglık hocam güzel olmus kesimi hangi programla yaptın photshopla yaptıysan hangi eknlentiyi kullandın öğrenebilirmiyim?
photoshop pentool ile hocam.
01-04-2020, 03:44:59
#8
metehandemir
Cillop gibi olmuş hocam, eline sağlık
01-04-2020, 03:47:38
#9
Homer
Kılçıksız👌🏽
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler