Konu
İLK DEKUBEM Nasıl Sizce ?
01-04-2020, 03:40:50
#1
ihtiy4r
üsteki tespihi yaptım.
İlk defa dekube yapıyorum. Sizce olmuş mu? Alttaki gölgeli.
gölgesi mor arka planlı
düz dekube