Bundan iyisi şam'da kayısı demişler.
Eline sağlık.
İLK DEKUBEM Nasıl Sizce ?
16
●441
- 01-04-2020, 03:55:49ilk dekupeniz olduğuna şüpheliyim çünkü profesyonel çalışmışsınız tebrik ederim.
- 01-04-2020, 03:57:29kendi resimlerimi shoplamak için bir kaç kere deneme yaptım hocambahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide öğrenmek için 
teşekkür ederim hocam
bide öğrenmek için