Corona için denek olmak
11
●406
- 19-03-2020, 10:44:37Türkiye maalesef bu konuda geri kalmış ülkelerden biri hocam. Aşı geliştirmek konusunda çalışma yapıyor olsak da, birçok ülke bizden çok daha iyi imkan ve teknolojilere sahip. Biz aşıyı insan üstünde deneme aşamasına gelene kadar, aşıyı piyasaya çıkartabilecek birçok ülke var.
Ek: bildiğim kadarıyla Türkiye'de de covid19 aşısı için çalışmalara başlandı, ancak dediğim gibi, insanlar üzerinde deney yapmak için daha çok yolumuz var. - 19-03-2020, 10:45:56Üyeliği durdurulduaşıyı buldularda denek kısmı sorun değil. İşin en kolayı o
- 19-03-2020, 11:10:50insanlara faydan olacaksa
düzenli kan bağışı yap evrak veriyorlar
organlarını bağışla evrak veriyorlar
ilik bankasına ilik ver evrak veriyorlar
bunlarla başlamalısın
sonra iş koronaya da gelir. boşa duyar kasmamış olursun - 19-03-2020, 11:30:42Çin'de bir günde 20 bin aşı vuruluyormuş.
yani o rakamlar varken, ülkemiz çok geride kalmış durumda. Umarım bir an evvel çalışmalara başlanır.
Denek sıkıntı değil.
edit: ibranos hoca ile sanırım bazı işler için telefonda görüştük, az çok muhabbetimiz oldu.
kendisinin duyar kasma gibi bir olayı yok.