• 19-03-2020, 10:42:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kilit
  • 19-03-2020, 10:44:37
    #2
    Türkiye maalesef bu konuda geri kalmış ülkelerden biri hocam. Aşı geliştirmek konusunda çalışma yapıyor olsak da, birçok ülke bizden çok daha iyi imkan ve teknolojilere sahip. Biz aşıyı insan üstünde deneme aşamasına gelene kadar, aşıyı piyasaya çıkartabilecek birçok ülke var.

    Ek: bildiğim kadarıyla Türkiye'de de covid19 aşısı için çalışmalara başlandı, ancak dediğim gibi, insanlar üzerinde deney yapmak için daha çok yolumuz var.
  • 19-03-2020, 10:45:10
    #3
    Hocam bunun için önce enfekte olmanız lazım. Corona hastalığına yakalandığınızı düşünüyor musunuz?
  • 19-03-2020, 10:45:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aşıyı buldularda denek kısmı sorun değil. İşin en kolayı o
  • 19-03-2020, 10:50:20
    #5
    dünya aşıyı arıyor çözüm için bizim ülke siyaset yapıyor
  • 19-03-2020, 11:02:51
    #6
    ibranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkede aşı girişimi olacaksa gönüllü denek olmak istiyorum
    sesimi nasıl duyururum bilmiyorum.
    kendimize bi hayrımız olmadı bari birilerine olsun
    Nasılsın topram
  • 19-03-2020, 11:10:50
    #7
    insanlara faydan olacaksa
    düzenli kan bağışı yap evrak veriyorlar
    organlarını bağışla evrak veriyorlar
    ilik bankasına ilik ver evrak veriyorlar

    bunlarla başlamalısın

    sonra iş koronaya da gelir. boşa duyar kasmamış olursun
  • 19-03-2020, 11:14:12
    #8
    Bu virüse karşı aşı üretebilecek tek ülke bana göre Küba. Küba haricinde diğerleri çok net sonuçlara ulaşamaz.
  • 19-03-2020, 11:30:42
    #9
    Çin'de bir günde 20 bin aşı vuruluyormuş.
    yani o rakamlar varken, ülkemiz çok geride kalmış durumda. Umarım bir an evvel çalışmalara başlanır.
    Denek sıkıntı değil.

    edit: ibranos hoca ile sanırım bazı işler için telefonda görüştük, az çok muhabbetimiz oldu.
    kendisinin duyar kasma gibi bir olayı yok.