Türkiye maalesef bu konuda geri kalmış ülkelerden biri hocam. Aşı geliştirmek konusunda çalışma yapıyor olsak da, birçok ülke bizden çok daha iyi imkan ve teknolojilere sahip. Biz aşıyı insan üstünde deneme aşamasına gelene kadar, aşıyı piyasaya çıkartabilecek birçok ülke var.

Ek: bildiğim kadarıyla Türkiye'de de covid19 aşısı için çalışmalara başlandı, ancak dediğim gibi, insanlar üzerinde deney yapmak için daha çok yolumuz var.