Çin'de bir günde 20 bin aşı vuruluyormuş.
yani o rakamlar varken, ülkemiz çok geride kalmış durumda. Umarım bir an evvel çalışmalara başlanır.
Denek sıkıntı değil.

edit: ibranos hoca ile sanırım bazı işler için telefonda görüştük, az çok muhabbetimiz oldu.
kendisinin duyar kasma gibi bir olayı yok.